heyysaraa

Alla inlägg under juli 2013

Av sara persson - 31 juli 2013 20:45

 ska göra lite små ändringar här i bloggen, byta design t.ex så nu ett tag kan den se lite rörig ut men det e bara en liten renovering Kommer inte uppdatera så verst mycket nu då efter som jag ska fixa till bloggens utseende, men nån gång ibland kommer jag nog skriva lite grann iallafall. mwn nu ska jag och min underbara gå upp och kolla på "X-men 3". hoppas att ni får en fortsatt trevlig kväll!!

Av sara persson - 30 juli 2013 16:45

hej på er. Jag har inte bloggat på flera veckor nu och det har kännts tommt. Men min dator är paj och har inte orkat lagat den än men snart så ska jag skicka in den. för tillfället sitter jag på min killes data nu och skriver! Det har hänt mycket sen sist jag skrev, jag har slutat nian och så har jag sommarlov, jag har ävet nu vart i stockholm en vecka hos mina kusiner och gått på grönalund. Det var riktigt kul faktiskt. Åkte den nya karusellen "Eclipse" som är 121 m hög, det e den nya släng gungan (riktigt fin utsikt över stockholm) Jag och min #underbara pojkvän har firat ett halv år tillsammans också och mycket, mycket mer!  Just nu för tillfället är jag i Lindesberg hos min kära och planerar att åka hem till min lilla hålla i morgon, idag är det tisdag den 30/7 och jag och sebastian har vart tillsammans i 7 hela månader. 


skriver mer sen men just nu ska jag och min lilla bäbis gå och göra lite mat! pöss 

 

Sök i bloggen

Presentation


HEJ!

Namn: Sara Persson

Ålder: 16 år

Bor: Örebro län

Kontakta mej: sara.persson@hotmail.se

Jag bloggar om min vardag och sånt som jag blir inspererad av.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Instagram (sarapersson97)

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards