heyysaraa

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2013

Min dataor är fixad och jag kan börja blogga igen!

Av sara persson - 24 oktober 2013 17:15

Hello everyone! Förlåt så jätte mycket att jag inte har bloggat nånting, men eftersom det var så drygt att blogga via mobilen och att appen laggade så tog jag en paus istället! 

Ja hurre ni, ni. Det har hänt väldigt mycket nu den här tiden som jag inte har uppdaterat. Jag pluggar förfullt och nu ska jag kanske till och med ska byta skola in till Örebro! Så det blir spännande   Skolan heter Risbergska och den verkar väldigt trevlig, och jag var nämligen där idag och hälsade på klassen jag skulle gå i ifall jag byter. Det var jag och min kompis Pontus som var där och vi hade jätte kul, träffade många nya människor som verkade jätte rara! 

Så min morgon var väldigt tidig idag ska jag säga, Jag satt på tåget redan tio över sju i morse... Ingen höjdare men det får jag ta. 

Dagen inne i #Örebro har vart toppen! mer om det kan jag inte säga?!


     

MVH Heyysaraa


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sara persson - 25 november 2013 20:15

0821498298

Av sara persson - 25 november 2013 18:55


  #MonamiFrost, världens snyggaste tjej enligt mej! Stor förebild.    ...

Av sara persson - 25 november 2013 18:34

Hello everyone!    Nu har jag laddat upp systemkameran så nu kommer det komma riktigt fina bilder igen!  Jag gick igenom kameran och hittade gamla bilder från i sommras då jag hade blont hår, ååh gud vad jag saknar det ljusa håret när jag såg dom...

Av sara persson - 24 november 2013 18:52

godnatt på er!    Jag säger godnatt redan nu, ska upp tidigt i morgon för att hinna med tåget ner till Frövi :) Men vi hörs i morgon och sov så gött.      Tog en liten kvällspromenad   MVH Heyysaraa   ...

Av sara persson - 24 november 2013 16:43


Hello.    Nu har jag vart och köpt JULmust och har precis kommit in i vermen igen! Är lite besviken bara... Det är snart första advent men det ligger ingen snö ute på marken.. Kommer kännas konstigt att julpynta sen utan någon snö :( eller vad ty...

Sök i bloggen

Presentation


HEJ!

Namn: Sara Persson

Ålder: 16 år

Bor: Örebro län

Kontakta mej: sara.persson@hotmail.se

Jag bloggar om min vardag och sånt som jag blir inspererad av.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Instagram (sarapersson97)

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards