heyysaraa

Alla inlägg under oktober 2013

Av sara persson - 24 oktober 2013 19:56

vill bara säga Godnatt och ge er lite bilder efter som jag uppdaterat så dåligt 


 

Här hemma är det höst mys på hög nivå! Hur är det hemma hos er? Har ni nån att mysa med nu på hösten.



   

 

Godnatt MVH Heyysaraa

Av sara persson - 24 oktober 2013 17:15

Hello everyone! Förlåt så jätte mycket att jag inte har bloggat nånting, men eftersom det var så drygt att blogga via mobilen och att appen laggade så tog jag en paus istället! 

Ja hurre ni, ni. Det har hänt väldigt mycket nu den här tiden som jag inte har uppdaterat. Jag pluggar förfullt och nu ska jag kanske till och med ska byta skola in till Örebro! Så det blir spännande   Skolan heter Risbergska och den verkar väldigt trevlig, och jag var nämligen där idag och hälsade på klassen jag skulle gå i ifall jag byter. Det var jag och min kompis Pontus som var där och vi hade jätte kul, träffade många nya människor som verkade jätte rara! 

Så min morgon var väldigt tidig idag ska jag säga, Jag satt på tåget redan tio över sju i morse... Ingen höjdare men det får jag ta. 

Dagen inne i #Örebro har vart toppen! mer om det kan jag inte säga?!


     

MVH Heyysaraa


Sök i bloggen

Presentation


HEJ!

Namn: Sara Persson

Ålder: 16 år

Bor: Örebro län

Kontakta mej: sara.persson@hotmail.se

Jag bloggar om min vardag och sånt som jag blir inspererad av.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Instagram (sarapersson97)

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards