heyysaraa

Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av sara persson - 15 augusti 2013 21:05

Hej alla fina läsare! Åååh, jag blir så glad när jag kollar på besöksstatistiken och mina sidvisningar! Det får mej att le och bli så lycklig, jätte glad att det finns människor som vill läsa min blogg! Love till alla er!

Nu är det snart läggdags för min del, imorgon blir det att fortsätta jobba och invänta helgen! Mer om helgen kommer senare. Men just nu ligger jag i soffan och kollar på hjärtat medans han spelar "LoL" med sina kompisar! Men ni alla får sova så gått och drömma sött! Godnatt

Av sara persson - 15 augusti 2013 13:59

Hej på er alla små söta kaniner! Idag är det Torsdag och solen lysser jätte starkt idag, jag och mitt hjärta sitter i soffan framför tven och myser lite med "Wii". Men snart blir det att gå ut och rätta till två stycken stenar som blev snea igår 

Idag har jag inte gjort så mycket jag låg i sängen till kl 11 i morse så.. Men jag har vart ute och fotat vår trädgård. Det är mycket jobb med vårann baksida just nu men försökte få med dom fina delarna på fotona iallafall. 



   


Här kommer ett fint foto på en utav våra hundar! Den andra hunden kommer hem i morgon så då kan ni få se hur den ser ut, men nu kommer det en bild på vår lilla pudel "Rambo"

   

Sök i bloggen

Presentation


HEJ!

Namn: Sara Persson

Ålder: 16 år

Bor: Örebro län

Kontakta mej: sara.persson@hotmail.se

Jag bloggar om min vardag och sånt som jag blir inspererad av.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Instagram (sarapersson97)

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards