heyysaraa

Alla inlägg den 22 augusti 2013

Av sara persson - 22 augusti 2013 19:19

Hej på er, nu är det änkligen kväller och jag ska hoppa in i duschen efter en dags jobbande. Denna gång gick det inte så bra bortsett från att jag blev klar med alla reglar som skulle upp, nä på sista regeln som skulle upp så klämde jag tydligen tummen och det svider lagom just nu Men nu är jag iallafall klar och på Lördag blir det att sätta upp taket med hjälp av min plast pappa Lars. Annars har jag inte gjort så mycket, det gick bättre i skolan idag iallafall, mådde lite så där på förmiddagen men det gick över och lite gladare blev jag!

Jag är mäktat imponerad över hur långt min blogg kommer, har fått över 100 nys läsare sen sist jag kolla och det är jag jätte glad över TACK sååååå mycket, om jag viste vilka ni var skulle jag krama er och alla ni andra oxå så klart! Jag är glad att ni läser och kollar runt på min blogg och hoppas ni tipsar era vänner och allt!

Ha det bäst, och ha en trevlig kväll #love

Här är lilla jag från idag innan jag skulle gå ut o jobba 

     

Sök i bloggen

Presentation


HEJ!

Namn: Sara Persson

Ålder: 16 år

Bor: Örebro län

Kontakta mej: sara.persson@hotmail.se

Jag bloggar om min vardag och sånt som jag blir inspererad av.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Instagram (sarapersson97)

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards