heyysaraa

Alla inlägg den 21 augusti 2013

Av sara persson - 21 augusti 2013 20:14

Hello everyone! Nu är snart den här dagen slut och jag har precis sagt hejdå till två av mina vänner Mikael och Mikael, ja.. jag vet att dom heter likadant "hihi" Den här dagen har vart värst, brast ut på engelska lektioen och satt bara och grätt i näst intill en timme, ja har det ganska jobbigt just nu. Allt jobb här hemma plus en ny skola där jag knappt känner någon Jag är ganska blyg av mej oxå så jag vågar inte riktigt prata så mycket, och jag känner inte riktigt att jag passar in.. Men det kanske blir bättre sen ja menar vi har gått i skolan knappt en vecka. Aja när man mår som sämst så kommer mitt hjärta springandes till hjälp, uppskattar verkligen det han gör för mej. Även mina andra två vänner som jag nämde tidigare, Mikael "G" såg då när han kom att nåt var fel! Jag älskar mina vänner och kommer alltid göra det. Mikael, Mikael och Sebbe har iallafall fått mej glad nu på kvällen, vi har bara myst med massa prat och en kopp kaffe! 


Morgon dagen är jag lite närvös på hur det ska gå, om jag kommer klara av det eller inte?! Men jag får väll försöka så gått som det går. Men vet ni vad? NU ska jag gå och mej en dusch sen tänkte jag hoppa ner i sängen min och sova lite så jag orkar upp i morgon! Men ni får ha en trevlig kväll! 

(Hoppas ni har haft en bättre skolstart än mej!) BIG #love


Mikael R är han som sitter längstbort med svart tröja sen kommer Mikael G och tillsist Sebbe 

       

Av sara persson - 21 augusti 2013 15:15

Hej. Jag är skapligt trött nu ska jag säga er! Jag har precis slutat skolan nu efter som min klass fick håltimme på svenskan idag igen! Fast det är ju inga fel på det ;) jag står inne i EC programmets korridor och väntar på att klockan ska bli 16.00 nån gång, och om ni undrar så är det för älsklingen slutar då! Det har vart en jobbig dag idag så är lite halft nere, brast ut i skolan idag för att allt kommer på en och samma gång. Det blev lite mycket för mej så de orkade jag inte hålla in! Men snart får jag komma hem igen och ta det lungt och rensa tankarna lite! Jag skriver lite mer sen.

Av sara persson - 21 augusti 2013 15:15

Hej. Jag är skapligt trött nu ska jag säga er! Jag har precis slutat skolan nu efter som min klass fick håltimme på svenskan idag igen! Fast det är ju inga fel på det ;) jag står inne i EC programmets korridor och väntar på att klockan ska bli 16.00 nån gång, och om ni undrar så är det för älsklingen slutar då! Det har vart en jobbig dag idag så är lite halft nere, brast ut i skolan idag för att allt kommer på en och samma gång. Det blev lite mycket för mej så de orkade jag inte hålla in! Men snart får jag komma hem igen och ta det lungt och rensa tankarna lite! Jag skriver lite mer sen.

[Bild]

Sök i bloggen

Presentation


HEJ!

Namn: Sara Persson

Ålder: 16 år

Bor: Örebro län

Kontakta mej: sara.persson@hotmail.se

Jag bloggar om min vardag och sånt som jag blir inspererad av.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Instagram (sarapersson97)

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards