heyysaraa

Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av sara persson - 18 augusti 2013 14:25

Hej på er mina änglar! Nu har jag och min familj kommit hem från Örebro, så nu ska jag ut och skruva fast dom sista 30 reglarna som är kvar.. Inne i Örebro köpte jag ett par nya Jeans på Gina Tricot, ett par nya string och en kexchoklad, den rosa mappen fick jag av mamma som jag ska ha till skolarbetet så den vat jag inte vad den kostade men den är köpt på Bokia. Vill ni veta vad resten kostade så står det här nedanför bilderna. 

Mitt älskade hjärta åker hem idag och efter som jag bloggar via hans dator så kommer jag inte kunna skriva så mycket, men jag ska lämna in min dataor nu i veckan så för hoppningsvis kan jag blogga nästa vecka kanske. Men jag kommer kunna blogga lite grann via telefon. 


Nu ska jag gå ut och jobba lite innan jag gör kväller. Men det här är sista inlägget via en dator nu på ett litet tag, men ja skriver litte grann då och då via min mobil Men ha en jätte fin fortsatt dag så hörs vi!


   

Svarta Jeans, Gina Tricot 199 kr

Vita string, Cubus(REA) 29 kr 

Rosa mapp, Bokia (gratis mamma betalade) Vill ni veta vad den kosta får ni gå in på deras hemsida eller åka till affären och kolla men jag tror inte den var så dyr, kanske 40 kr?

Av sara persson - 18 augusti 2013 09:42

Hej och hå, nu bär det snart av mot Örebro så kommer inte kunna blogga fören jag kommer hem! Men jag hör av mej så fort jag kan! Ha en grym dag.

Sök i bloggen

Presentation


HEJ!

Namn: Sara Persson

Ålder: 16 år

Bor: Örebro län

Kontakta mej: sara.persson@hotmail.se

Jag bloggar om min vardag och sånt som jag blir inspererad av.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Instagram (sarapersson97)

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards