heyysaraa

Alla inlägg den 20 augusti 2013

Av sara persson - 20 augusti 2013 20:28

Hej på er mina fina! Jaha nu har jag gått andra dagen i skolan och känner att både klassen och skolarbetet är bra, så jag kommer nog trivas här i Lindesberg! Hur har eran skolstart varit? Har ni fått nogra nya vänner? Jag har iallafall fått nogra nya vänner nu, och jag trivs väldigt mycket! 

Men det e inte bara skolan som gör mej trött nu, jag e i skolan till 4 nästan varje dag och sen åker jag hem och jobbar ute i boden där vi håller på att renuvera.. Men men, det får jag stå ut med nu i några dagar till! 

Morgon dagen är ganska full.. Första har jag vanliga lektioner och sen kl 10.20 har jag skolfotografering. Det är mycket med att komma till en ny skola allt händer på en och samma gång! Jag och min klass ska även åka ut och paddla om ca 2 veckor för att få bättre kontakt och lära oss sammarbeta, dock är inte jag så verst förtjust i det.. Så jag vet inte riktigt hur det blir med det?! 

Efter som jag har börjat gymnasiet nu så betyder det att man måste köpa all material själv och för hoppningsvis har jag fått hem allt nu förutom en miniräknare och ett pennfodrall så det blir yterligare en utflyckt in till Örebro med Mammsen och Sebastian ska även köpa hem lite saker själv då, som t.ex underkläder o sånt skit som e bra och ha! Mer om det kommer när det e dags. 



Efter som mina läsare bara blir fler och fler så har jag några önskemål! och ni får även oxå komma med önskemål såklart! men jag har 3 saker jag skulle vilja veta! 


1. Är det något jag ska ändra på, säg till!! så jag vet. 2. ge förslag på vad ni vill läsa! 3. Ska jag anordna någon tävling?

Ha en grym fortsatt kväll och lägg er i tid så ni orkar upp till skolan. #Love


     

Mycket skolmaterial och det här är bara hälften av allt..! 

 

Av sara persson - 20 augusti 2013 07:04

Nu är det snart dags att ta bussen till skolan igen, idag kommer alla 2or och 3or så e lite smått nervös. Idag kan jag blogga via en dator igen! Så i eftermiddag kommer de bara inlägg med bra bilder och bättre kvalitet på dom. Nu ska jag göra mej i ordning så vi ses sen!

Sök i bloggen

Presentation


HEJ!

Namn: Sara Persson

Ålder: 16 år

Bor: Örebro län

Kontakta mej: sara.persson@hotmail.se

Jag bloggar om min vardag och sånt som jag blir inspererad av.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Instagram (sarapersson97)

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards